Häst&Ponny

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 28 augusti 2012 22:28

  Då var det tisdag igen , innebar en dag i skolan och sen en skötardag i stallet :) Kommer lägga ut några bilder som blev när jag tog kort som ska vara till sadelkammaren osv. Satt igårkväll vid min lilla dator och fick se att nelly hade rea och gick då in för att klicka hem några små prylar. Glöm aldrig det att unna dig själv något ibland det kan jag starkt rekommendera


       

Av Sara - 26 augusti 2012 00:11

Tänkte skriva en kort sammanfattning vad som hänt de senaste två dagarna så att alla ni människor får lite uppdatering och kanske lite inspiration vad ni själva kan göra kanske ? :) Fredag bestod av sovmorgon och sedan biltur ner till Småland med lilla lisa :) Där blev vi kvar tills igår (lördag) Eftersom vi idag (söndag) ska till Grevagården så fick det bli två natt gäster bestående av flisen och lisen alias felicia och lisa !


Ska bli riktigt kul att få återse cattis igen då man allt saknar hennes ansikte i stallet :)


Hoppas ni andra där ute har en riktigt bra lördag kväll !

Av Sara - 23 augusti 2012 15:28

Alltid skönt med torsdagar då det innebär ledig dag, men ledigt behöver inte alltid vara ledigt , för min del är det lång sovmorgon :) Men ikväll blir det en sväng till mariestad och sen vidare för att få första ridlektionen för denna säsongen. Vad kan då vara bättre än med en gammal god bild ?:)


 

Av Sara - 22 augusti 2012 22:04

Känns som att allt börjar gå tillbaka till det vanliga , alla små barn börjar skolan igen och ridskolan är i full gång men trots att skolan för min del varit igång i två veckor redan så har jag inte den direkta skolkänslan och det är gör jag bara tummen upp för. älskar mina lediga dagar som har :) Kan förstås skriva en massa om hur det var i stallet under dagen men tycker det blir för enformigt så håller mig bara till detta


" Det är inte varje dag felicia kommer i underläge"

Av Sara - 22 augusti 2012 12:07

       

Av Sara - 22 augusti 2012 10:37

  Projekt som pågår i stallet att fota våra små hästvänner och skötarna




 



Av Sara - 22 augusti 2012 10:30

Vad ska man skriva som första inlägg , långa rader med hur man är som person och vilka man umgås med osv osv . Men jag låter istället tiden visa för att med hjälp av bilder som det blir mycket eftersom jag fotar väldigt mycket så kommer ni få se vilka jag umgås med och vad jag gör!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sara Gustavsson och fyller mitt liv med hästar, vänner och mycket mer :) Läs och njut !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards