Häst&Ponny

Direktlänk till inlägg 26 mars 2014

Omstart för bloggandet

Av Sara - 26 mars 2014 14:51

Fortsätter på bloggplatsen då jag inte känner för att påbörja bloggandet på något nytt ställe. Från och med nu kommer detta vara en blogg som jag skriver om min käkoperation jag ska genomföra. Jag har i dagsläget ett ganska kraftigt under bett på ca 1 cm och detta kommer då att påverka mig dels i framtiden men påverkar mig även nu med tuggandet , avbitandet, utseende och självkänsla. Har tänkt länge och väl över denna operation och läst många bloggar och sett på många videor om detta för att ta mitt beslut.


Jag kommer lägga upp bilder dels kring min vardag än så länge eftersom det inte händer så mycket kring käkarna förrän längre fram. Men kommer också lägga upp bilder + text kring dagsläget, operationen och mina tankar


Hoppas  många vill följa mig i min resa till ett vanligt bett :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 15 mars 2015 21:11

Ja man kan undra vad man ska sammanfatta de här dagarna med? Svullnad, smärta, seghet , svårt att äta Men det blir ju så himla negativt när man radar upp det så men det var ju väldigt negativt de första dagarna eftersom man är som ett kolli. Jobbig...

Av Sara - 15 mars 2015 18:50

Ja hur ska man beskriva den här dagen? En dag som man har sett fram emot men också varit så otroligt nervös, förvirrad,rädd, orolig, arg och allmänt fundersam över. Jag brukar se det som att man vet vad man vill och har bestämt sig för att Nu ska det...

Av Sara - 15 mars 2015 18:40

Har inte gjort följande som jag hade skrivit om. Hade planerat och tänkt mig att här skulle man blogga och uppdatera längs med operationen och hur det gick efter och allt runt omkring. Men för att förklara det enklast möjligt så har det inte orkats/h...

Av Sara - 7 februari 2015 23:23

Idag har varit en mysig dag och det tror jag man behövde mitt i det här. Nervös så att man skakar på dagarna men om man omger sig med rätt människor så blir det inte lika jobbigt. Idag har jag även tagit första dubbelduschen utav de tre som ska göras...

Av Sara - 6 februari 2015 20:06

Klockan tickar och dagarna försvinner som bara den. Det är nu endast tre dagar kvar till min kära operation som ska befria mig ifrån mitt underbett men också göra mig svullen som en fotboll. Det jag försöker göra nu under dagarna är att förbereda mig...

Presentation


Jag heter Sara Gustavsson och fyller mitt liv med hästar, vänner och mycket mer :) Läs och njut !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards