Häst&Ponny

Alla inlägg under december 2012

Av Sara - 29 december 2012 18:12

Bildinlägg så kanske ett textinlägg kommer efter ;)


                               

Av Sara - 25 december 2012 21:28

V.46 är något som klingar i mina öron, jo det är ju den veckan då jag sist bloggade. Kan säga att jag är som person att jag går väldigt mycket på känsla, när jag känner för att göra något så gör jag det och det samma med inte. Tiden sen vecka 46 har varit blandad med sorg,glädje, ilska, lugn alltså det mesta för har ju som sagt hänt en del sen dess. En stor förändring som har skett här hemma är att vår katt som vi har haft i 12 år Busan har varit tvungen att tas bort från oss. Hon fick något knepigt i sig som hon inte repade sig ifrån och därför fick vi ta det svåra valet att avliva henne. Men genom att Busan försvann ansåg vi att vi kunde skaffa en ny kisse för att ersätta tomrummet som blev. Därför blev Missan vår nya familjemedlem, lik busan till färgerna men annorlunda i sättet. En katt som Missan finns nog inte , så nyfiken, lurig, sällskapsjuk katt :).


Hästklubben har ju förändrats som sagt genom att klubben nu har tagit över allt och man driver det i en mer gemensam form. Anser att det var nästan det som behövdes för att få ett lyft för verksamheten, det kanske aldrig innebär att man håvar in pengar för det kan nog aldrig klubbar göra men gemenskapen man får är mer värdefull. Hästarna har ju ersatts med nya som jag anser verkligen är riktigt bra, man kan nog inte lyckas bättre för att få en början iaf :)

Det är mycket att göra med alla jourer som måste fördelas och allt folk som måste tas om hand men är ändå jobb som ger mycket i slutändan.


Vi är ju nu i slutet av December och man har precis firat jul och snart kommer nyår också. Har haft en bra jul hittills då man fick lite varierande julklappar men också ett bra firande med släkt, nära och kära :) Tycker bland det skönaste med att man är ledig en längre tid är att man hinner göra det som man inte har hunnit tidigare. Man kan slappa en hel dag om man känner för det men man kan också göra arbeten som tidigare har fått vänta :)


Kommer hålla mig mer uppdaterad nu under julledigheten så att ni vet :) ! En ny header kommer och ett x antal bilder också :) ! Over and Out

Presentation


Jag heter Sara Gustavsson och fyller mitt liv med hästar, vänner och mycket mer :) Läs och njut !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards