Häst&Ponny

Alla inlägg under februari 2015

Av Sara - 7 februari 2015 23:23

Idag har varit en mysig dag och det tror jag man behövde mitt i det här. Nervös så att man skakar på dagarna men om man omger sig med rätt människor så blir det inte lika jobbigt. Idag har jag även tagit första dubbelduschen utav de tre som ska göras ;) även passat på att packa väska inför resan ner till Göteborg. 

Hoppas alla har haft en bra lördag!  :)

Av Sara - 6 februari 2015 20:06

Klockan tickar och dagarna försvinner som bara den. Det är nu endast tre dagar kvar till min kära operation som ska befria mig ifrån mitt underbett men också göra mig svullen som en fotboll. Det jag försöker göra nu under dagarna är att förbereda mig. Psykiskt försöker jag tänka positivt och få coaching ifrån andra att man klarar av detta och man är stark som gör detta. Fysiskt försöker jag röra på mig så man håller igång , äta god mat nu innan 6 veckors flytande föda och sysselsätta mig med saker och människor som gör mig gott. Har redan idag packat iordning en liten väska eftersom vi åker ner till Göteborg på söndag och sover hos min kusin till måndag. Tänkte försöka hålla mig till att blogga effektivt nu innan, de dagar som är kvar och sen får man se hur snabbt man orkar efteråt ! Ni kan väl hålla tummarna med mig om en lätt och smidig operation i den mån som går.


Skickar med en liten bild över hur mitt bett ser ut snett ifrån sidan. Jag kan säga det med ärlighet att när man har underbett får man verkligen tvinga sig till att våga visa sig på bild ;)


 

Presentation


Jag heter Sara Gustavsson och fyller mitt liv med hästar, vänner och mycket mer :) Läs och njut !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards